
Netwerk- en systeembeheer
Professionele ondersteuning van netwerken, servers en gebruikers
All Automation Service voert al meer dan 25 jaar actief en preventief systeembeheer uit op netwerken, servers en werkstations voor een groot aantal tevreden MKB bedrijven. Daarnaast biedt onze servicedesk uitstekende assistentie voor uw gebruikersvragen.
ICT Ondersteuning
Ieder netwerk, inclusief servers, werkstations en mobiele apparaten dienen op een goede manier te functioneren en onderhouden te worden. Wij functioneren als uw ICT-afdeling en we zijn het aanspreekpunt voor systeembeheer en servicedesk. U kunt zich volledig blijven richten op de bedrijfsvoering, terwijl wij voor een stabiele ICT-omgeving zorgen.
Ons team heeft een uitgebreide expertise-lijst waarmee we op elk niveau binnen uw netwerk kunnen assisteren. U kunt daarom met een gerust hart bij ons terecht voor systeembeheer op afstand en op locatie.
Snelle responsetijden
Klanten kiezen voor AASHQ vanwege onze eerder genoemde kennis, maar we worden geroemd voor onze snelle responsetijden. Bij grote storingen staan wij direct voor u klaar, zodat downtime beperkt wordt. Bij kleine incidenten of wijzigingen kunt u echter ook rekenen op responsetijden waar andere ICT providers niet aan kunnen tippen.
24/7 actieve serverbewaking
Uw netwerk en systemen worden 24/7 gecontroleerd door een geautomatiseerde beheer tool, bij problemen kan er automatisch actie ondernomen worden en storingen worden vaak opgelost vóór de gebruiker het merkt. Deze systemen zijn flexibel in te stellen naar uw eigen wensen. Zo kunnen onze engineers, of uw eigen organisatie, een sms of e-mail ontvangen bij eventuele calamiteiten. » Lees meer over 24/7 serverbewaking
Flexibele invulling van werkzaamheden
Onze engineers zullen zoveel mogelijk werkzaamheden vanaf afstand, dus vanuit Aalsmeer, proberen uit te voeren. Op die manier worden de kosten zo laag mogelijk gehouden. Uiteraard kunnen er ook andere afspraken gemaakt worden; denk aan vaste bezoeken per week of per maand of aan een vast bedrag per maand voor onderhoud.
Wij sturen graag aan op een beleid waarbij regelmatig ondersteuning geleverd wordt. Controle van backup activiteiten, virusscanners en internetverkeer kunnen van te voren worden vastgelegd. Ook zullen wij pro-actief adviseren als updates gewenst zijn.
Gebruikersondersteuning is effectief voor kleine organisaties met een te lage taakbelasting voor een systeembeheerder. Bij minder dan 0,5 FTE taakbelasting is uitbesteding al financieel raadzaam. Andere overweging zouden expertise, complexiteit of tijdelijke taakbelasting kunnen zijn.
Enkele voordelen op een rij:
- Kennis blijft op peil
- Kennis en ervaring van vrijwel alle besturingssystemen
- Continuïteit bij ziekte, vakantie of ontslag
- Eén vast aanspreekpunt voor alle ICT-gerelateerde zaken
Waarom AASHQ?
Wij hebben acht redenen voor u genoteerd waarom wij de beste keus zijn voor uw ICT-dienstverlening. » Waarom AASHQ?
Onze expertises
Ons team heeft voor elke ICT wens een passende oplossing. » Bekijk het expertise overzicht
Geïnteresseerd?
Neem vrijblijvend contact met ons op, bel naar +31 (0)297 385 090 of gebruik ons contactformulier.